גישור בעניני משפחה וגירושין

10 טיפים ממני כיצד להתגרש מבלי להגיע למלחמות משפטיות

ההחלטה להתגרש היא בד"כ תוצר של תהליך שעובר אחד הצדדים. בד"כ, ההחלטה להתגרש היא אינה גחמה של רגע. גם למצער, כשמדובר בבגידה. הצד שמבקש לסיים את הקשר עובר תהליך עם עצמו,  המלווה במחשבות, תהיות ובאותו זמן הוא מתייעץ עם הקרובים אליו ולעתים אף עם עו"ד שינחה אותו כיצד להכין את השטח לפעולות משפטיות שיגנו עליו, מה שעשוי לגרום לעימותים משפטיים. בד"כ לצד השני זה בא בהפתעה, מי יותר ומי פחות. 

1. נטרלו את האמוציות – אל תחפשו נקמה. נקמה עולה המון כסף.

2. אל תגיבו בעידנא דה-ריתחא – הרגעו והגיבו בהתאם. לפעמים אין דרך חזרה.

3. המנעו מאגו – אל תפעלו בצורה שעשויה לפגוע בילדים. עצרו כדי לבדוק כיצד תגובתכם תשפיע על הילדים.

4. בחרו את האנשים שלצידכם- לא תמיד עו"ד "תותח" הוא זה המתאים לפעול לטובתכם. לעתים חבר/ה טובים יתנו לכם את העצות הכי נכונות. כי בסוף אתם נותרים עם השברים.

5. בדקו מה האינטרסים שלכם אל מול בן או בת הזוג – לפעמים המטרות משותפות בדרכים שונות.

6. אל תמהרו "לשפוך כסף" – עדיף לוותר על כמה מאות שקלים עבור הילדים ולא על מאות אלפים שישולמו לצד שלישי שיצחק כל הדרך אל הבנק.

7. אל תסתירו את האמת – חוסר אמון עשוי לפגוע ביחסים ביניכם לטווח הארוך. סופה של האמת להתגלות תמיד.

8. השארו בשליטה – העברת הטיפול בעניינים שבינו לבינה מוציאה אתכם משליטה. רק אתם יודעים איך לדבר לליבו של הצד השני. מגשר יעשה זאת עבורכם ברוח הדברים שמתאימה לכם ולא לעצמו.

9. חסכו בזמן –  אל תהיו תלויים בצדדים שלישיים. ככל שהפרידה תהא מהירה יותר כך היא תהיה פחות כואבת.

10. העזרו במגשר. מגשר הוא אדם נייטרלי, שיכבד את האינטרסים של כל אחד מכם. מגשר הוא בעל מומחיות ואם הוא מקצועי, הוא ידע לקרוא אתכם גם מבלי שתגידו בקול רם מה אתם באמת רוצים וידע איך לגרום לכם להגיע אל קו האמצע ולסיים בכבוד, ביעילות ובמהירה את ההליך בעלויות מינימליות.


אני עו"ד מזה 21 שנה. אני מגשרת. הניסיון האישי והמקצועי שלי, תוך הובלת עשרות תיקי גישור יסייע לכם לסיים את ההליך בדרך הטובה, היעילה והמקצועית ביותר תוך חסכון רב בעלויות מיותרות וזמן יקר.